Snackar skype!

Med corven, bella och philip.
Fast philip är typ inte här och bella och corv sjunger typ någon sak på msn?
haha det låter väääldigt kul iaf med tanken på att båda är sjuka och har ont i halsen och är hesa hahah.
Blir hemma imorgon också men jag kan lova att jag kommer på fredag iaf!
Imorgon finns det inte så mycket att städa mer hehehe men får väl vila detär ju det man ska göra när man är sjuk?
På fredag efter skolan har jag ingen aning om vad jag ska göra ska kanske träffa philip om han hinner innan han drar på cup.
Men på lördag så ska jag träffa Cornelia och några till och se på film! ♥
Belle sötis! ♥

Kommentarer
Postat av: BELLA

heeeeheee jag vi sjunger ju väldigt tjusigt !!!

2011-03-31 @ 00:27:04
URL: http://cochb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0