Min version

Vi har gått i samma klass i snart 9 år Jag har gömt mina känslor så gott det går men när du tittar på mig ibland så river du muren som jag byggt upp Vi går i 7:an, men jag fattar ingenting Jag borde lyssnat bättre men vad ska jag ta mig till när det enda som jag tänker på är din mjuka kropp som är min Jag vill, åh! Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut Jag låg och grubbla, ensam i min stora säng Drömmarna blandades med rädsla för framtiden Om jag inte tar dig nu, så tar nån annan dig Bort från mig Men allting gick så snabbt, plötsligt var du bara här Mina fingrar fumlade och din tröja den gled isär Du sa; Vill du bada skummbad och smeka mig varm jag vet att du vill! Jag vill, åh Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut. Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut Vill ha dig i mörkret hos mig tiden den stannar när vi rör vid varann Åh, jag lättar, jag flyger, jag svävar fram låt det aldrig ta slut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0