hemma!

Hejsan.
Nu är jag hemma kom hem ca 5 över nio men tog en premenad med Madonna diräckt.
Efter det så gick ja in i mitt älskade rum och MIN säng!!!
Shiiit asso jag har sovit borta i en natt och jag saknar den lixom.
Loggade nu in på Bloglovin och det är 96 inlägg som jag inte har sätt -.-
Och så missade jag Solsidan.
Så jag har bajs tråk och måste läsa alla och jag kommer bli trött sen så ska jag kolla på Solsidan och sen hoppas ja på att någon rolig loggar in på skype!
Tävlingen under helgen gick väl sådär persade på 2 av 3 grenar så det e väl bra?
det som inte va bra det är att min ÄLSKADE nya systemkamera gick sönder!!!!
asso jag vill bara värkligen att den som paja den ska erkänna det :/
men det e tydligen svårt?
asso det lönar sej inte att dölja det för den personen kanske inte kommer må så bra jag hade iaf mått skit dåligt...
aja bilder kommer jag lovar (om inte dom försvinner på reperationen)

Bilden har sååå rätt! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja,bilden har såå rätt:friidrott=bäst!!!!!!!!!!

2011-01-17 @ 19:06:27
URL: http://vindruvans.blogg.se/
Postat av: Anonym

Glömde skriva att det var Ella som kommentera.....

2011-01-17 @ 19:07:13
URL: http://vindruvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0