Fredag/Lördag

tjatja igår va jag på tjej middag hos pandu sen tog jag bussen till fia och slaggade där i hennes lilla stuga på tomten med: martin, jocke, jens och fia såklart det var as roligt kollade på film och snackade och idag så när vi vaknade så blev killarna sugna på kebab så vi åkte in till centrum vid typ 12 tiden sen så kollade vi runt lite och käkade glass och så nu typ snart ska jag på någon släckt sak -.- jippi fast jennifer kommer nog vara där så det kan bli kul ;)
Bilder

där sov Jocke och Jens
här sov martin och jag på en madras och fia på en soffa... martin ville inte dela säng med en kille hahah
jag och killarnaaaaaaa
när vi låg och snackadeee
martin/ET
det var lite bilder puss & kraaaaam fannyhuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0