1 mil med tjejerna & jocke!

hejsan sry om jag skrämde en del i det förra inlägget men jag e så korkad att jag trodde på det! :S på youtube så är filmen under "skämt" hahah jag drömde en mardröm i natt att Justin va 51 år och att pedofilen kom till mitt rum mitt i natten! hahah. när jag kom hem från skolan idag så gjorde jag och jonna en kladdkaka den blev as gooood efter det så skulle jag på träning i dommarudden vi skulle springa 1 mil jippi! fast det va inte alls jobbigt heheh sen när ja kom hem så skyndade ja mig att duscha, käka o fixa mej så skulle ja vara med wille, martin och micis :D vi va hos martin och körde ps3 och sen drog vi till micis :D ♥
Idag i skolan så tog vi lite roooliga bilder :)

heheh vet inte vrf jag gjorde den hade lite trööök
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0