hahahah sååå kuuul xd

hejsan jag har bajs ont i huvet så jag gick inte till skolan idag så att jag kan vara med på simningen imorgon och nu ba så chattar jag med Philip och han ba:
Philip säger:
Hej
- Fågeln Fanny säger:
hejhej
Philip säger:
Har du slut på smink Elr??
??
- Fågeln Fanny säger:
haha nej då
Philip säger:
Du va ju inte i skolan
- Fågeln Fanny säger:
jag har ont i huvet
Philip säger:
Hej
- Fågeln Fanny säger:
hejhej
Philip säger:
Har du slut på smink Elr??
??
- Fågeln Fanny säger:
haha nej då
Philip säger:
Du va ju inte i skolan
- Fågeln Fanny säger:
jag har ont i huvet
haha shit vad jag skrattar nu! xD

Kommentarer
Postat av: Julia Malmborg (:

fin blogg ^^

2010-11-30 @ 16:15:34
URL: http://smuurf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0