Hey!

Hey!
Idag så har jag bara chillat kan man säga kollat lite på Friidrott på tv Usain Bolt sprang 200m han vann ju såklart kul att se inget världsrekord men ändå så är han bäst! sen har jag pratat med Malin på skype :) Nu vill jag att det ska bli bra väder! så jag kan sitta ute med Madonna elr kanske gå till stranden men det är ju inte så kul när det regnar... mamma & pappa har varit och handlat mat fast dom åkte till en sko affär också för att köpa ett par skor till mig som jag har vetat ha, nu lysnar jag på musik på spotify och kollar på mobiltelefoner vill ha en ny men jag vet inte om jag ska ha en touch elr vanlig jag har ju en Ipod Touch så det kanske är onödigt att ha en mobil i touch då? hjälp mig snälla!
Mina förslag:

Sony Ericsson Satio




Sony Ericsson W995




Friidrottanhuss!

Kommentarer
Postat av: Malin

Välj sony ericsson satio!! <3

2010-05-24 @ 21:08:37
URL: http://onyourmarks.blogg.se/
Postat av: Friidrottanhuss!

okej men jag vet inte om jag vill ha en sån :/

2010-05-24 @ 21:38:57
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/
Postat av: Anonym

Satio// rasse<3

2010-05-25 @ 18:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0