Frågestund avslutad!

Hej hej nu är frågestunden avslutad. svar och frågor kommer här:

Postat av: Rasmus
1. Vem gillar du?
2. Vem är din absolut bästa kill-kompis?
3. Kan jag få en klubba i skolan? =)

Svar:
1. jag gillar alla mina vänner ni betyder allt :)
2. Jag kan inte peka ut någon som är bättre än någon annan.
3. haha, dom är tyvär slut...

Postat av: Anonym
Vem är du kär i?

Svar:
Jag är inte kär i någon :/

Postat av: Pandu <3
Vi är väl bästisar? :) <3
Vilka är dina bästa kompisar :)
PUSS <3

Svar:
Pandu det är klart att vi är det älskar dig <333
Mina bästa vänner är: du, jonna, nanny, ania, june och lydia <3
Puss och kram på dig med :D

Postat av: Lydia (curt)
går du på ngn annan sport än friidrott?
favvo mat?
favvo färg?
bästa ämne?
bästa vän?
vilka länder har du varit i?
hur många besökare som mest?

var lite frågor, hehe! kram på dig sötnos <3

Svar:
1. nej jag går bara på friidrott det är så många dagar i veckan så jag hinner knappt med skolan :)
2. oj jag vet inte elr kanske oxfile och fläskfile med potatisgratäng det är supper gott!
3. Rosa och Grön =D
4. mitt bästa ämne är klart IDROTT! :P
5. Du, Pandu, June, Jonna, Nanny och Ania er kan jag värkligen lita på :) <3
6. ojj jag har varit på massa ställen i världen men mitt favvo land är klart Thailand =D
7. Jag har haft 27 besökare som mest på en dag :)
Kram!

Postat av: Jens
Vilken är din roligaste gren i friidrott?
Vad görs? // snyggaste

Svar:
Min roligaste gren är nog 60m, 200m och 600m dom e roligast!
Just nu svarar jag på alla frågor =P

Postat av: Caroline
Halloj Fannypanny :D <3
Du älskar väl mig?
Vi ska till grönan i sommar?
Vad skullu du du göra om du inte gick på friidrott?
Pusseli puss :*

Svar:
Hej carro!
Varför ställer du äns en sån fråga!!?? det är självklart att jag älskar dig :D <333
Ja vi kan säkert åka dit hör av dig bara :)
om inte jag gick på friidrott så skulle jag nog vara galnare än vad jag är och skrika :O
 Puss Puss

Postat av: Malin
lite tråk frågor... hehe...
Hur många kontakter har du på din mobil?
Hur många sms har du skickat på mobilen du har nu?
Vilken kändis är snyggast förutom Justin Bieber, Eric Saade och Taylor Lautner?
Vem i din klass tror du kommer bli fattigast när hon/han blir stor?
Kom inte på bättre frågor :/ /// Malin =)

Svar:
65 kontakter.
8507 sms :)
jag vet inte men jag tycker inte att reic saade är snygg.
jag vet inte kan inte säga...

Postat av: Julia Söderberg
Är det kul att blogga?
Går du på alla träningar i veckan? ( mån,tis,ons och tors)

svar:
jag det är kul :)
jag går på alla förutom torsdagar fast då tränar jag själv hemma :P

Postat av: Lydia
Hur många har du strulat med?
Hur många har du varit tsm med?
längsta förhållandet?
hihi du behöver inte svara om du inte vill men tack i förhand puuss! <33333

svar:
jag har inte räknat xD
hmmm jag kommer ej ihåg det började ju på dagis :P
4 mån och 1 vecka </3
det är klart att jag svarar på alla frågor.

Postat av: Ania
1. kan du komma på min tävling på söndag?
2. hur mår du?
3. vad hade du gått på för sport om du inte gick på friidrott?
KRAM! <3

Svar:
Ja jag såg dig du var jätte duktig <333 grattis till guldet :P
jag mår jätte bra du?
jag vet inte riktigt :/
Kram på dig med :) <3

det var alla puss och kram Friidrottanhuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0