tjena!

Hejhej.
Idag har jag haft lit ekompisar hemma hos mig för att fira min födelsedag som var för en vecka sen "// först var vi på badet och gjorde saker och bada sen kom pappa med hans plak bil och körde hem oss och hemma körde vi limbo och hoppade studsmatta med mer, vi var ganska många så när vi var kanske var 14-16 st på den så satt man i mitten och hoppade upp den och i det här falet var det rasmus som vi studsade upp och han flög lite åt sidan och högt upp! och caroline hade ramlat av studsen elr något så rasmus landade rakt på carros huvud det såg inte så bra ut carro blev lite ledsen så jag och några gick in med henne och fixade det såg ut att göra så ont! men aja sen åt vi middag och åt tårta, bilder och sånt kommer imorgon tror jag för nu ska jag sova ska upp rätt tidigt imorgon för jag ska till Täby med kompisar! :P

Friidrottanhuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0