R.I.P :'(

Hej!
nu har jag kommit hem från Kreta det har varit jätte roligt och toppen väder nu i sommar kommer jag nog inte blogga så ofta men skriver väl någon gång ibland, nu e jag hos jonna min familj åt middag här för att vi precis har kommit och sen så har Madonna varit hos dom när vi var borta igår kväll fick jag reda av Pandu som ringde mig  mitt i middagen och säger att Louise en vän till mig från friidrottens lilla syster har dött! hon hade cancer och gick i 1an hon var jätte söt tycker synd om hela familjen hon hade det jobbigt men nu får hon vila, imorgon ska jag och jonna cykla till hennes hus och lägga blommar vid deras brevlåda :'( det e så synd jag hatar det här och när det händer en sån bra och snäll familj blir man bara så ledsen, på resturangen i Grekland säger jag va!? när jag får höra detta och sa nej det är inte sant! sen gick jag in på fb och då fick jag det rätta svaret Hanna vila i frid +18/6-10. Nu ska jag och Jonna ha en tyst minut för Hanna Lindström + 

Bilder från min semester lägger jag upp någon annan dag när jag e hemma :)

Friidrottanhuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0