Tjooo!

hej svejs lingon grejs! Idag var jag TVUNGEN! att säga förlåt till min ena lärare mamma blev liiite arg pappa mailade en av mina lärare att han skulle ge fan i mina saker TACK pappa! älskar dig <33333333 imorgon kommer jag ha en skiit skön dag i skolan måste bara komma till skolan kl 10 och ta en spruta och prata med mins 2 lärare om hur det går för mig i skolan alla måste det -.- sen får man gå 13.00 senast typ sen ska jag nog träna om jag får :/ hade spanska läxa tills idag gick rätt bra tror att jag fick alla rätt det känns så, jag längtar inte till nästa tisdag för då har vi matte PROV! vi skulle haft det till den här torsdan men vi ska på ''utflyckt'' då till globen och åka den dära nya gondålen ( stavning ) tur att jag inte är höjd rädd =P idag hade vi: spanska, svenska, idrott, matte och NO. Bilden  e på mig när jag e hemma hos kusse pusses farmor o farfar :D

BESO!!! huss puss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0