det blev ett inlägg till ikväll....

Nu ska jag börja lite efter jag vet men ändå en kalender som ser ut så här!

6-Mina bästa vänner
7-Mina syskon
8-I min handväska
9-Min bästa dröm
10-Någon jag beundrar
11-Det här kan få mig att gråta
12-Min största rädsla
13-Mitt bästa luciaminne
14-Min favorit "sak"
15-Mina husdjur
16-Det här vill jag göra när jag blir stor
17-Mina drömmar
18-Det här saknar jag
19-Min största önskan
20-Det här kan få mig glad
21-Ett ögonblick
22-Något jag skulle vilja ändra på om jag kunde
23-Min favorit plats
24-En julafton jag minns

Såhär gör vi istället.
Satt det blir som en "Julkalender" ;)



så här kommer det se ut till julafton iaf kommer börja imorgon! kommer självklart att blogga om annat också ;)
God natt änu en gång!

Kommentarer
Postat av: Fia <3

Hon sa att du typ inte kunde ;)

2010-12-06 @ 08:50:44
URL: http://feliciaaad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0