Terräng DM :DDD <3 friidrott <3

Hej hej idag vaknade jag kl 7 lite små jobbigt när man e ledig för jag kunde ha sovit till halv 9 men jag vaknade av mig själv... sen blev det DM woho var vääääldigt nervös efter som att jag skulle springa med brutet finger... Klara "råkade" skräma upp mig hon: Asso jag tycker att du ska akta ditt finger lite för förra året blev jag inputtad i en hög med pinnar... heheh men allt gick väl rätt bra iallafall jag är mest nöjd med slut spurten den e alltid lika rolig :DDD gubben som pratade i micken sa: ojj här kommer Fanny Huss med hög fart hahah.
Bilder :D

Glada tjejerna:Klara, Carro och jag :P

efter det dära snygga hoppet kom vårat våååår skrik!!!! aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahaha ;DDD

Friidrottanhuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0