:@

Hej nu e jag arg bara så ni vet det!!! :@ det är nämligen så att min BÄSTA vän har råkat ut för en riktigt tråkig sak jag blev bara så ledsen när hon sa det till mig: 

idag va jag med ***** och **** ,vi gick förbi några fjortisar vid en busshållsplats sen ropar dom neger till mig och springer iväg, det va 3 tjejer 2 av tjejerna kom och sa : Assow det va inte vi det var våraran kompis ! Jag *****: Så jävla fegt att ni sprang i väg. **** ba: Hora bitch fitta.
Jag Friidrottanhuss: hur såg dom ut?
svar från *****: blonda, fjortisar 98or tror vi.

ASSO JAG BLIR SÅ JÄVLA ARG NÄR FOLK KALLAR VISSA PERSONER FÖR SKIT OM JAG HADE VARIT MED IDAG SÅ HADE JAG SPRUNGIT EFTER ER BARA SÅ NI VET IDIOTER ASSO TILL DOM SOM GJORDE DET!!!

arga pussar & kramar Friidrottanhuss :*


Kommentarer
Postat av: Fia

Gud va taskigt!!! :@

2010-04-08 @ 19:29:39
Postat av: Anonym

ja elr hur jag e jätte ledsen och arg på dom dära personerna som gjorde så mot henne :'(

2010-04-08 @ 19:35:21
Postat av: Friidrottanhuss! :P

ja elr hur jag e jätte ledsen och arg på dom dära personerna som gjorde så mot henne :'(

2010-04-08 @ 19:36:00
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0