Jonna Gästbloggar mohahahha!!!!

Nu tänkte jag skriva lite saker ni kanske inte viste om Fanny.
1. Fanny föddes kl 02... nää vänta det var jag... hon föddes kl 11.53 en väldigt regnig dag och det åskade och många var olyckliga! nää jag bara skoja det var faktiskt soligt.
2. Fanny hatar svamp hon får panik om jag säger att det är svamp i tex en sås som hon har till maten.
3. Fanny blir lätt irreterad och då menar jag inga stora saker då menar jag vääääldigt små saker som tex om man tappar smör paketet då säger hon att hon ska slänga ut mej :o
4. Fanny är igentilgen fortfarande gift sen dagis när hon var 4 år tsm med Grim Gummeson, Ania kandell var präst även om hon inte ville! Alla tyckte att det var roligt att utnyttja ania därför är hon än idag mobbad hon ser ut som en gris och lever på choklad. nää bah skoja.
5. Hon har 12 affisher på Justin Bieber fast hon hade 14 men jag tog sönder dom...
6. Fanny har haft 2 fåglar, en kanin, fiskar som aldrig ville dö och hunden dom har nu. Den första fågeln hette Poppe när han dog frös dom in honom i frysen i en, han låg där i 2 år tills dom begravde honom.
7. Fanny älskar annanaspaj men hon kan inte äta för mycket för då mår hon illa.
8. Hennes favorit reklam är Judith och Judith (com hem).
9. Fannys klädkammare är ALLTID stökig.
10. Fanny har en svensk och en engelsk ordbok men båda är oöppnade..
11. Fanny är mörkrädd.
12. Fanny är igentligen inget kinderägg hon är faktiskt smart *host*
13. När vi var små Hette våra dockor lika dant (Lisa).
14. Fanny vill inte att jag ska skriva dom "roligaste" sakerna om henne.
15. Fannys hela namn är "Fanny Beatrice Christine Huss".
Aja det får duga hejdååååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0