Dåliga nyheter -.- FUCK!

Mamma och pappa var iväg med min kamera idag...
Objektivet går INTE att laga :( det finns EN lösning och det är att köpa ett nytt!
JIPPI!
hmmm naaat.
Och då hade dom ett objektiv för ca 9000 :- men endel skulle gå på försäkringen men ändå!
Det blir så kul för den som får betala elr inte.
Men jag saknar att fota med den såå mycket när jag tittar på andra bloggar som har en system kamera blir jag jätte avundsjuk och vill att min ska bli lagad! :(
Men nu vill jag bara ha ett nytt objektiv!!!!!!!
Och om inte den människan som paja den inte betalar blir jag riktigt sur och kommer aldrig mer prata med hon/han!
3 bilder jag har tagit med min älskade saknade kamera!

Kommentarer
Postat av: Skanvik

Synd, detdär med kameran :( <333

2011-01-28 @ 19:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0