Tävling xD

hejhej! idag har jag ju tävlat i huddinge (sista chansen) det var kul men jag började dan med dåligt... jag hoppade nämligen längd det tycker jag e kul men jag fick problem med mitt knä vid dom första hoppen jag tänkte hur fan ska jag kunna springa 60m sen!? Lydia, Olivia och Pandu sa kom igen Fanny du klarar det! sen blev det 60m lika närvös som vanligt... starten går och vi är iväg.. jag fick änu ondare i knät och börjar nästan att gråta Curre tittade lite på mitt knä och dom sa nu e det gjort iallafal du sprang bra trots att du har problem med knät det hade blivit lunch tid jag käkade hambugrare men jusst då kommer Caroline tror jag och nästan skriker FANNY DU SKA SPRINGA FINAL!!!! jag hade mat i munnen och höll nästan på att spotta ut det jag sa VA!? men då kan jag inte äta nu, när ska jag springa? kl 12.12 jag: jävlar då måste jag värma upp nu!!! kl var 11.35 jag lämnade maten och drickan till Pandu xD jag trodde aldrig att jag skulle komma till final men skadat knä!!! sen när jag skulle spring gick det åt helvete! jag bara glömde bort allt och fick änu ondare i knät aja jag kom imål iallafal..... efter tävlingen åkte jag och Pandu hem till mig xD vi kollade på: This is it och Patrik 1,5 :P och nu har jag precis kommit hem jag följde Pandu till bussen. imorgon är det skolan fan vad tråkigt... Nu ska ni få se lite sommar bilder xD


stranden i skärgårdsstad.


på min föddelsedag vi var typ 10 st som hoppade på min stuttsmatta (alla är inte det på bilden)


hoppsan vad smart man är som cyklar ner i diket elr jonna kanske prejade mig hahah xD

Kramisar Friidrottanhuss :*

Kommentarer
Postat av: Pandu Read

haha :)

jag fick typ hela din dricka ! XD

2010-03-21 @ 19:39:04
Postat av: Friidrottanhuss

haha japp det fick du! :D <3

2010-03-22 @ 17:51:25
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0