sorry...

Hej! jag e så ledsen att jag bara har dissat min blogg men jag har bestämt mig nu för att försöka blogga VARJE dag xD men om vi kör gårdagen/Söndag då fyllde Patrik min storebrorsas son Wiggo 1 år så då var vi där på kalas han e bara för söt det var med honom nästan hela tiden för jag orkade inte vara med Wilma/lill syrran och Tobbe/Wiggos storebror så jag lekte tittut bla... haha men han tyckte att det var jätte kul och när någon annan e glad blir jag själv det :D idag började vi kl 9.25 mamma väckte mig halv 8 när hon skulle åka till jobbet sen vet jag inte riktigt vad som hände men jag somnade om bara sen vaknar jag igen att telefonen ringer det var Jonna som undrade vilken tid vi skulle cykla till skolan och då kollade jag på klockan den är då 9.05 jag får panik och kastar på mig kläderna och petar in linserna och sen cyklade jag och Jonna till skolan jag hann ju inte käka frukost så jag klarade tyvär inte hela skoldagen + att jag inte hade sovit så mycket så det var då ingen ideé att jag skulle vara i skolan och somna...


Wiggo 1 år

Wiggo 1 år sover..<3

Wiggo 1 DAG

Aja det var allt för igår/dag ses imorgon Puss o Kram Friidrottanhuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0