lovet slut :''(

hejhej! jag kunde tyvär inte blogga i lördas hade lite annat för mig sen var det så fint väder också så jag pappa, wilma, jonna, tor, lars, matilda och hundarna: geisha, eros och madonna gick till skogen och grillade korv vid vattenet vid skogen jätte mysigt som vanligt bra och fin utsikt mamma kunde inte följa med för hon städade heeela huset som tar 2 timmar att städa stackars mamma :s på kvällen kollade jag och min familj på World Trade Center på 4an jag började nästan att gråta och vissa sener kunde jag inte se hehe men det var bara för hemskt! jag och Jonna ( www.nonnaponna.blogg.se ) har kommit fran till att om vi ser elr möter han som kom på att dom skulle ta livet av sig så skulle vi elr JAG fått väldigt mycke damp och hoppat på han och sagt jag har ett gult sträck i karate hehe nä men vi skulle ha försökt döda homon men rykterna säger sig att han är i iran elr irak och gämmer sig i något berg :S och idag söndag har jag varit med jonna haha ovanligt men det blev så är man bästa grannar så är man :) vi spelade sims änu ovanligare haha på kvällen kom älskade bror på middag ( Andreas ) han hade varit i Åre i en vecka så vi bjöd han på middag han hade inte med sig sin nya tjej ( sophie ) jag vill att dom ska flytta ihop och bilda familj för wiggo vill nog ha en kusin säger patrik och emily (patrik är min andra bror) aja nu är ni nog förvirrade ni som inte känner mig så bra men snart ska jag sova har precis duschat imorgon är det skola igen :( lovet gick såå fort men det var såå roligt lov :D


lite konstig bild men det är felicia, william och jag hehhe ted tog bilden det var i sommras vi lånade wilmas saker hehe jätte roligt saknar den tiden <333

god natt puss o kram Friidrottanhuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0