hejhej!

Heej! idag var det en vanlig onsdag hade sovmorgon till 9.25 och slutade 14.05 =) vi fick tillbaka våra matte prov idag mitt såg inte så bra ut men jag hade svarat på alla uppgifter förutom 2-3 st men det jag glömde som gjorde att jag fick många fel var att jag inte hade skrivit en uträkning på dom flästa... men aja inte så kul iallafal som tur var så var jag inte den ända som kommer att få göra omprov... EFTER SKOLTID!!! nu tycker jag att vi lämnar matten... nu har jag precis kommit hem från friidrotten det var kul fast jag gjorde illa mitt knä i början så jag tog det lite lungt har nyss gjort klart matte läxan som är till fredag känns så skönt när man har läxorna gjorda för då kan man göra andra saker som att vara med kompisar och träna =D ska nog gå och lägga mig snart satt mitt knä hinner bli bra till imorgon satt jag kan träna jag hoppas att jag kan men så som jag känner nu kommer ag nog inte träna... det gör så ONT! på lördag efter träningen ska vi i 96-97 och 98-99 gruppen åka till hacksta och spela in Å.S.K låten Curre tar med trummor och gräjer sen efter inspelningen ska vi äta pizza åsk betalar :P jag har inte lagt in så mycke lya bilder det är för att jag har ränsat bilder på min mobil jag hade typ 400 bilder och tog bort satt nu har jag kanske 80-100 bilder och nu känns det som att jag har slutat ta bilder för jag har inget att ta på så ni får en till gammal bild...


en bild på mig och Nea påvägen till globen när vi skulle åka gondålen <333

Puss o kram Friidrottanhuss :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0