Bilder!

hejhej förlåt för att jag inte har skrivit dom senaste dagarna men jag har haft lite annat att göra som att packa upp och ta hand om min hund hehe men idag ska ni få se lite bilder från Jämtland. Men om vi tar gårdagen... då gick jag en promenad till mormor och sen kom jennifer ditt jag hade Madonna med mig såklar vi bakade jätte stora bullar bilder kommer på dom också sen skulle vi hämta Wilma på dagis så då gick jag hem med madonna och sen åkte vi och hämtade henne. Idag har jag bara chillat, spelat sims 3 och varit ute med madonna i snön :D Imorgon ska jag till Heron City med: Pappa, Wilma, Jonna och Tor. Jonna och Tor får föjla med för att jag fick följa med dom till Jämtland sen på kvällen kl 18.00 - 23.00 ska jag till carro på tjej middag ska också bli jätte roligt.


Bullarna! mums :P


En morgon promenad med Madonna man ser vattnet :D <3


Jag och Jonna när vi åker skidor :D


Jag körde fast med scootern Jonna tolkade efter med en madras :D


Jag i backen :D

Jag vet bilderna blev liiite sena men nu är dom här...
Puss och Kram friidrottanhuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0