Älskade lilla syster jag älskar dig! <3333

Hej igår kväll var det inte så roligt för min familj... :'( det var så att min syrra är ju sjuk som jag skrev i det andra inlägget kl 21.00-12.00 kanske? men iallafal mellan den tiden SKREK hon bara, hon hade tydligen skiiit ont i magen sedan när hon hade skrikit ett tag började hon kräkas pappa sprang ner till mitt rum och sa: du kanske måste vara ledig imorgon för jag och mamma ska kanske in till akuten! jag blev jätte orolig eftersom att jag har hållt på att förlora henne en gång förut... (en låång historia) Jag sa till pappa men vad kan ha hänt då pappa svarade hon kanske har fått blindtarmen jag blev änu oroligare och frågade: men det är väl inte så farlig pappa svarde joo det kan vara jätte farligt jag började nåstan gråta. Men mamma och pappa åkte aldrig in för hon slutade att skrika sen jag har inte sovit så mycket i natt för jag var berädd på att dom skulle åka in och heela dan i skolan har jag varit orolig för dig Wilma även om vi bråkar ibland fast jag är överlägsen så älskar jag dig <3333


där var du glad bli frisk nu gumman <3

Pussar och kramisar Friidrottanhuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0