Söööööööööndag

 Tjaaa, idag vaknade jag typ vid 12 tiden av att pappa väckte mig jag tyckte att de va helt onödigt för jag var skiiit trött sen åt jag frukost och undrade vad jag skulle hitta på idag.. typ ingen e hemma så jag gick ner bytte om fixade mig lite sen gick jag upp och frågade mamma o pappa vad jag kunde göra dom sa gå till mormor och wilma (wilma sov hos dom) sen sa pappa elr så kan vi åka motor cykel idag så kan vi åka hem till patrik och emily och barnen så vi gjorde det, fick busa runt lite med wiggo och belle låt och sov så söta dom är!
Imorse bestämde mamma o pappa att vi ska åka till gröna på onsdag det blir tredje gången i år :D vi får se om vi får med oss några mer :D

Friidrottanhuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0