:P

Hej hej idag har Kajsa, klara, june och jennifer varit hos mig och badat och sätt film vi hade kul tycker jag iallafall vi hade ff en stund det gjorde nog allt änu roligare... dom kom ca 13.00 och åkte 18.00 så många roliga timmar tog lite bilder undra om jag ska lägga ut alla 28 bilder elr vad det var nej det orkar jag nog inte... själv var man inte med på så många bilder


klara o june <333

Jennifer då!!!!! och klara som spelar på min ipod såklart xD


sen ville june spela sims 3 :P

kajsa & jennifer

visst var filmen rolig klara! =D

june, klara & jag :P

klara & jag

june konsentrerar sig :P

klara gjorde en inbakad fläta på mig tacktack det var jätte skönt när du gjorde den :D

nu har ni sätt lite bilder visst var det kul att titta på alla näää hahaha
puss & kram Friidrottanhuss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0