Hej!

hejhej idag är det fredag fast det käns som att det är lördag men aja imorgon ska vi fira påsk afton med släckten :D det ska bli kul hoppas att man får något påsk ägg elr jag vet att jag kommer få det men undra vad det är i för mamma o pappa brukar inte ha godis med så jag får nog kläder elr någon filma kanske :P på söndag ska mina älskade brorsor med sina familjer komma på middag hos oss det ska bli kul och på måndag ska kanske några kompisar komma på spa hoss mig det blir ingen fest men bara för att ha kul och träffas antar jag xD tisdag träning :D sen vet jag nog inge mer som jag har bestämt jusste Caroline Älskade Skillt fyller ju år på torsdag det får vi inte glömma :D idag har jag varit lite med lill syrran hon ville cykla så då tog vi en lite cykel tut elr liten och liten det blev i ca 1,5 timme!!! men mamma städade huset så länge sen när vi kom hem hjälpte jg pappa med spat som skulle fyllas med lite vatten och sättas igång så det är varmt på måndag :D


Jennifer,Pandu och Carro säger: snälla Fanny kan inte du köpa en bulle till oss :D

Puss o Kram Friidrottanhuss :*

Kommentarer
Postat av: pandu

hahah, kolla på mig :)<33

ser helt jäkla muppad ut <33333333333333

2010-04-06 @ 20:32:57
Postat av: Friidrottanhuss! :P

hahah nej då!

2010-04-06 @ 21:03:45
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0