:)

Hej jag e jätte ledsen över att jag inte har bloggat på ett tag men jag tog en lite paus elr vad man ska säga idag fick vi våra omdömmen i skolan det går typ bra för mig i alla ämnen förutom matte -.- och bäst i Idrott så klart ;D Är jätte taggad inför fotbolls matchen som är på fredag 6:orna mot Lärarna hela skolan ska titta på :P vi måste fan spöa dom, tränade inte idag för jag kände mig inte riktigt så bra för att gå iväg och träna :/ vilar mig lite till träningen imorgon! oj oj oj nu blev det mycket träning här... var ute med min bästa hund elr jag har ju bara en men aja jag är jätte stolt över henne och att hon är sig själv hon blir bara lydigare och lydigare det är jätte kul så idag var jag ute med henne i 1 timme och 10 min övade fot, stanna, ligg och sitt dom vanliga som hon måste kunna supper bra! shit glömde nästan att skriva det viktigaste av dagen jag cyklade ett tramp en hjuling! woho för mig.



finaste Madonna! <3333 älskar dig så jävla mycke!

förräste snart kommer det bli frågestund på min blogg jag tror att det blir imorgon onsdag som den börjar så då kan ni passa på att fråga om nästan allt :D <333

Puss & kram Friidrottanhuss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0