Bilder

Hej kunde inte skriva så mycket i det förra inlägget för jag skulle gå ut. jag och jonna gick och mötte philip och alex sen gick vi och mötte upp martin efter det drog vi hem till mig för ingen ville vara hemma hos sig så det slutade med att vi gick till mig vi hoppade på min trampolin och sen kom pappa med nya husvagnen så vi gick in och spelade elr vi och vi killarna satte på mitt xbox 360 och jag & jonna kollade på och läste frida hihi det var jävligt kul när martin skulle låna min lill-syrras gunga och den braka hahahah alla skrattade as mycket!
Bilder:






aja orkar inte lägga upp fler bilder men nu skypar man med Philip och Jonna.

Kramisar Friidrottanhuss! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0