Kan inte sova tänker på för mycket.

Tex sommaren när jag kommer hem vill jag att det ska vara sommar!
Jag minns förra sommaren som om det va igår.
Sports camp.
Öland.
Vara med kompisar.
Sova till man känner för att gå upp åka och bada med kompisarna.
Vara vid det "nya" dagiset på kvällen och leka som om man var liten haha.
Laga Marabou pankakor.
Grönan.
Bara vara hemma hos någon och se på film.
Spring turerna till stranden, när jonna cyklade bervid och hälde vatten på mej.
Vattenkrig.
Åhhh shit!
bara när jag tänker på det så längtar jag för mycket!
Men det skulle vara så skönt om det blev sommarlov, älskar kännslan på väg hem från avslutningen.










Kommentarer
Postat av: datorn

FINA bilder

2011-03-05 @ 14:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0