spinning = naaajs =)

hejsan idag var jag på spinning med friidrotten det var kul men såklart jobbigt.
den här gånger var det roligare tycker jag för tanten satte på discolampan så det blev najs men förra gången var det bättre musik.
Men iaf efter spinningen så fick vi pizza som vanligt efter spinningen.
Malin tog lite roliga bilder.
Efter det så drog jag och malin hem till bella som låg och sov sen va vi där ett tag och efter det så drog vi till julia och då var Corven, Kajsa, Cecilia.
När vi va där så sminkade vi oss ass mycket och tog massa bilder sen drog alla hem vid typ 6 halv 7 :P

jag och corven

hahah sötaste malin!

Kommentarer
Postat av: jennifer wimbert :D

leker ni ''fjortisar'' nu oxå!! ;)

2011-01-05 @ 22:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0