skön dag :)

hejsan.
idag gick jag upp typ kvart över 8 rätt chill fixade mej käka hann blogga lite sen så drog jag till skolan när kl va 10 över nio med jonna, philip och pelle.
kom till skolan vid halv gick och snackade med Thomas (lärare) eftersom att det var en mäntorsdag sen kl 20 i pratade jag med Anna (lärare).
blev klar kl 10 i 10 då fick jag vänta med jonna och pratade lite med pelle och philip sen drog jag och jonna till centrum och käkade på subway sen så åkte vi till Viggbyholm och träffade: Malin, Corre, Bella, Klara, Lydia, Ellen, Sofia, Kajsa, Elvira.
öööhm jag tror det var alla hahah vi var där i typ 1,5 timme kanske elr 2? näääh jag vet inte det kändes som typ 5 timmar hahah men då drog jag och jonna till täby för att shoppa och ha kul tsm och då så hade tydligen Pelle och Philip åkt dit för att träffa oss men jonna ville inte vara med dom.
men efter ett tag när malin hade slutat så kom hon också sen bella, corre och cecilia.
och nu har jag kommit hem från min träning och snackar skype med Julia som e sjuk :(
saknar ssc som fan! men i sommar ska jag dit igen! :D ♥

Kommentarer
Postat av: Den enda appelsinen

Verkar so du haft en skön dag!? haru passat på att använda den lila saken också?

2011-01-25 @ 20:45:52
Postat av: Bella

hej

2011-01-25 @ 20:54:44
URL: http://corneliaochbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0