omdömmerna..

hejsan idag var jag i skolan det va väl rätt bra men vi fick ondömmerna idag -.- fast dom va ändå rätt okej faktiskt fick minst god kännt på allt utom matte :( Wow jocke bah: Fanny hur mycket måste du jobba hemma den här gången då? och hur illa är det? Då fick jag damp och skrek på honom "fy fan vad lågt, säg inte att jag är korkad för om det är någon som har fel i sitt huvud så är det du för du spelar wow!" Då blev han tyst men aja när jag kom hem så gjorde jag typ inget sen kom mamma och undrade om jag ville fälja med och handla och det gjorde jag.
kram

Kommentarer
Postat av: Ella<3333

Bra sagt till Wow-Jocke,där fick han!

2011-01-22 @ 19:30:59
URL: http://vindruvans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0