Caroline is here!

ja tjenare fannys blogg!
Nu är vi här i Sälen & fixar våra sängar. för vi kommer ju ha lite sällskap vetu...? eh nej. eller vad vet vi... nejmen nu håller min lillasyster att skrika att hon vill sova i samma rum som mig och fanny, jag  vet de är skit intressant.
Torsdag den 6 januari
idag så har vi bara åkt bil till sälen, stannade lite här och där för att kissa, som i skogen till exempel hos skogsmulle.  sen när vi äntligen kom till sälen åkte vi till Göran och hyrde lite skidor. Jag och fanny ville som attans åka kvällsåket men....lyftarna var stängda så vi gick upp för backen och åkte ner. Vi stod och väntade på våra pappor men dom kom aldrig så vi började leka i snön. Men tillslut så kom dom så åkte vi till stugorna. Jag och fanny skulle få en egen stuga men min lillasyster ville ju sova med oss :/ fast hon sover i ett annat rum :) Nu sitter vi och skypear.
Kram Caroline ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0