Lite dålig stämning på träningen ikväll :/

Förra torsdagen var det en kille ifrån Bromma IF som tränade i sätra med sina vänner han var 23 år och mitt under träningen föll han bara ihop och slutade andas han hade förmodligen feber elr hals ont men Nicklas skulle träna inför SM och då ville han väl inte sluta träna så han tränade ändå.
Jag tycker att det där är skit läskigt, han dog på mitt andra hem och favirit plats :/
Usch så idag när vi kom in i hallen blev man jätte ledsen.
Det första man såg när man kom in i hallen var ett bort med fotton, tända ljus, gosedjur, blommor och en bok man fick skriva i.
Jag och Pandu skrev några rader i den från "Åkersberga sk".
R.I.P Nicklas Nilsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0