Jag har ingen aning?

Har lite smått panik för jag vet inte hur det kommer gå med bloggen medans jag är borta?
Vanligt vis brukar Jonna kunna blogga lite när jag är borta men nu är det så att hon åker till Gran Canaria på fredag så det kan bli liiite svårt?
Kommer nog inte kunna blogga så mycket i Thailand kommer kanske kunna låna mammas iphone där men hon säger typ att det kommer bli dyrt -.-
Men det finns säker datorer på hotelet :)
Åhhh jag längar så jävla mycket men resan dit och hem blir nog jobbig 15 timmar dit och 17 timmar hem kuuul?!
Med min underbara syster som inte alls är jobbig?
Nääänää men det går säker jätte bra är lite snått narvös bara :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0