Hemma från shopping rundan!

Efter och lite innan middagen så gick jag och mamma runt och kollade i affärer och vi hittade ju såklart massa ;)
Pappa och wilma fick nog och drog hem till hotellrummet hahah.
jag köpte: Två billabong shorts, bekinis en billabong och en ed hardy, knä kort billabong klänning, två linnen, en billabong kjol och två ipod skal.
Är nöjd för ikväll :)
imorgon blir det väll mer ?
Det roliga är att man kan pruta så mycket.
Om jag hade köpt allt det här i sverige så hade jag varit pank för länge sen?!
Jag känner mej ändå rätt bra på att pruta man får se snäll och glad ut haha.
Då löser det sej oftast.
Nu ska jag lägga ner allt i väskan och kolla på lite bloggar :)
Puss!
Jag just nu på hotellrummet.

Kommentarer
Postat av: BELLA

oj vad mycket du har köpt !!

2011-03-05 @ 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0