Hemma från Malins fest :P

Har kommit hem från Malin nu xD
Det var jätte roligt det var synd bara att Julia var sjuk och inte kunde komma.
Vi åt pizza och kladd kaka drack läsk chips och godis snacka om att jag har ont i magen?!
Sen var det frågesport och gissa vilket lag som vann lixom?!
Jo jag och Bellson och flaskan den får man inte glömma!
Fett grymma vi är asso vi vann en choklad kaka fast jag åt inget av den men ändå lixom :P
Imorgon kommer jag ha tråkigt om inte jag hittar på något kul.
Jag har en känsla av att jag kommer vakna kl 2 och sen gå runt med min One Piece heeeela dagen.
Men det är bara att messa om någon kommer ha lika tråk för då kan man ha det tsm hahah.
Nu snackar jag med Julia och Bella på skype och kollar det senaste nyheterna på facebook.

jag just nu jävligt trött men skit samma... ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0