Helgen!

hejsan har inte skrivit på länge men i fredags va jag på berga discot åkte in dit vid 17 tiden med Micis, Ania, Nanny och Martin när vi kom fram så käkade vi pizza på golden och kollade lite i centrum sen gick vi till discot det va as roligt jag och Becca dansade seriöst nästan hela tiden ily! igår lördag va jag med micis, sophie, philip, rasmus och felicia vi gjorde typ inget.. o idag va jag mä Martin, Philip, Micis, Fia och Rebecca först gjorde vi inget hängde typ vid det nya dagiset och sen drog hem till mig och hos mig så fick Madonna också vara mä för alla ville gosa med henne förutom fia o becca hahha elr jo lite men dom ville inte ha pussar från henne... sen kollade vi på film "Remember Me" omg vad sorlig den va asso började nästan att gråta men nu ska jag gå och vara social för min älskade storebror är här på middag med hans "lilla" familj :D <33
puss & kram! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0