sjuuuuk!!!

hej, just nu har jag feber och ont i hela kroppen vääääldigt kul elr inte -.- hade ont idag i skolan men jag orkade inte gå hem för då skulle jag missa massa, nu på kvällen skulle jag igentligen tränat och efter det vara med underbara vänner men näää det kunde ja ju bara glömma :( har ingen mat lust elr någonting :s hoppas att jag blir bra tills imorgon för vi har engelska prov imorrn och jag orkar inte göra det på omprovstiden och sen är det sy-slöjd och det är najjs för jag gör as heta mjukisbyxor :P nu ska jag chilla och titta på tv och vänta på att pappa kommer hem (han kommer tillbaka från Holland ikväll).

god natt alla söta! ♥
Saknar dej Malin hoppas att vi ses snart! ♥ :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0