sjukhus.

hej, jag vaknade tidigt imorse och mådde inte så bra kollade på min läpp om det hade blivit bättre och tror ni det? näää jag såg fortfarande ut som Linda Rosing  -.- kände att det kliade i halsen och blev lite orolig för min andning så mamma ringde till någon läkare så vi fick åka in diräckt och när vi var där fick jag ta hals prov och massa saker och dom trodde att jag typ var allergisk mot något ämne i Ipren och för mycket mängder choklad :S Nu har jag fått massa tabletter fick 12 tabletter som jag skulle äta med en gång (lite läskigt) sen så fick jag en till sort som jag skulle äta 1 tablett i 10 dagar :) så jag hoppas att jag kan komma till skolan imorrn ville inte dit idag för min "snygga" läpp.

så duktig och söt! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0