mysigt mysigt!

tjenare idag fick man lite roooligt besök av underbara vännerna : Alex, Martin, Wille, Philip, Felicia, Micaela och Jonna! vi har sätt på 2 filmer, först en komedi det va ju najjs alla proppade i sig godis som min snälla far har köpt :P sen skulle Martin och Philip gå hem för dom hade typ träning imorrn då satte vi på en skräck film typ "Djurkyrkogården" asss läskig tycker jag iaf :P jag tittade inte så mycket och nu kommer jag att drömma mardrömmar om den fy fan vad läskigt och jag har mitt rum på nerevåningen precis vid ytterdörren! fast det är tur att man har en stor snäll schäfer som kan ligga och vakta hela natten i mitt rum.
god natt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0