LOOOOOOOOOV snart hahah

Hej, nu så har vi No igen och då sitter jag, jonna, nanny och micis i datasalen och söker efter Ryggrads djur hahah det är ju lyckat men snart är det lov jag har kommit på lite saker jag ska göra iaf.


Torsdag.
Slagga med världens bästa Jonna :P <33


Fredag.
Soooova och träffa pooolarna!


Lördag.
Gå på Friidrotts ledar möte/kurs och sen slagga med Världens bästa Malin Tjalin Falin Svärdling <33


Söndag.
Då äre halloween så då ska man vara med Felicia, Micis och Jonna <3333
sen har jag inget mer planerat sen fyller mamma år också! :D
hmm? hur funkar den här då!?


Kommentarer
Postat av: caroline

älskar din header ;) <3

2010-10-26 @ 23:09:51
Postat av: Friidrottanhuss!

tack :D <3

2010-10-27 @ 15:40:38
URL: http://friidrottanhuss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0