Hemma :D

hejsan har varit med Martin, Ceonn, Rasmus, Micaela och Feliciaaaaaa det va ju najjs först åkte vi pulka eftersom att det e snöööö :D sen blev det ju snöbollskrig igen och efter det blev alla blöta och kalla så då gick vi hem till micis och spelade xbox 360 och gosade med hennes marsvin =) sen så skulle alla gå och då gick jag också fast jag skulle liksom åt andra hållet själv och det var ju läskigt så mamma fick komma och hämta mig.

Saker som jag borde ha tänkte på idag:
* Inte bra att ha Uggs när man åker pulka och har snöbollskrig.
* Mina jeans blev paj inte bra -.-
* Man ska inte ha smink på sig när det är vinter för alla killar mular än hela tiden.
* Inte skjutsa på cykeln när det är halt och snö ute -.-
* Inte pratat så mycket på Engelskan.
* Man ska inte ha en karamell i munnen när man springer på en isig väg.
jag måste nog erkänna att jag och jonna är jävligt heta! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0