Dagen Idag :D

hejsan.

idag på träningen hade vi Orientering var med Jennifer och Jocke tror ni att det gick bra!? nääää jag och Jennifer ramlade 100000 gånger och vi kunde knappt kartan och kompassen men vi hittade till baka och ingen dog :D ♥ sen när pappa skulle hämta mig tog det as lång tid för att han skulle lämna plåt hos någon kund någonstans sen när man kommer hem är det bara att duscha, käka och sen dra till micis och vara med Felicia, William, Rasmus, Johan och Micis förstås lilla Martin kunde inte idag för han var trött :/ men iaf vi typ spelade in en asssss töntig film som vi inte är klara med men den ska iaf upp på youtube sen (förhoppningsvis) jag gör själv bort mig som vanligt men mer får ni inte veta mer än :D




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad kul med orientering. =)

Föresten, vad tycker du om min blogg? Jag försöker få fler läsare så jag undrar om du vill göra bloglovinbyten? ;)

2010-10-23 @ 18:49:42
URL: http://tvminnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0