Trääääning

tjena tjena mitt bena hahahah det va kul!
har precis kommit hem från träningen det var kuuuul och jobbigt så här har min lördag sätt ut!
♥ sov hos jennifer träning i trå kl 10.00-12.00
♥ sen åkte vi till centrum med tränings gruppen och gangstra lite Malin gick runt i P huset och sa alla bilmärken hon kunde -.-
♥ sen så gick vi på friskis och fettis oj lite fel? hahah * friskis och svettis och körde spinning!
♥ efter det fick vi pizza och hade skoj! ps malin skickade sms från sin mobil till typ alla att jag gillar deras rumpor det stog typ så här " Fanny Huss gillar din rumpa! "
♥ sen gick jag till pressbyron för Matilda jonnas mamma även min granne och hämtade mig så fick jag skjus hem men hon skulle stanna på Favoriten och handla så jag hängde med in och då träffade jag Julia Sommerland det var ju rätt najs!
en "jätte" fin bild på mej från när vi var i Thailand någon gång heheh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0