hos Malin! :D

hejsan idag är det fredag och jag är jätte glad för imorgon får jag kanske sova ut hehe efter skolan tog jag buss och sen tåg till lilla Maaalin som bor i Österskär :P var hos henne med Bella, Corny och Elvira det var naaajs sen gick vi runt och gangstrade i österskär det var as coolt kom hem vid 19.20. snart kommer Jonna för vi ska se på film ha det najsigt vi ska se " Allt för min syster " såg den här om dagen den är skit bra men sååå sorlig herregud jag grät minst tusen gånger när jag såg den :/
malin
Bella

Corny

och en väldigt fin bild på elvira hahah
dom har en väldigt het vaktmästare måste jag säga!



ps martin hjälpte mej idag nör jag skulle sticka ;)


Kraaam! :P ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0