.Hej hopp kanel snopp! -Ehh?

Nu sitter jonna vid datan och skriver ett gästinlägg. Fanny är lite skum för hon går ut och försöker skrämma mig genom fönstret för att hon blev skit rädd när jag kom upp... MEn nu är fanny arg för hon dampar på mig när datan trillar ner från sin byggnad så den inte blir så varm... För då stängs den av. Fanny säger att hon har mkt spring i benen och då föreslår jag att hon ska springa 3 varv runt huset och då blir hon typ sur och säger "FUCK YOU DRA ÅT PIPSVÄNGEN MED DIG OCH GÅ NER FÖR ETT BERG OCH KÖR SNÖSCOOTER UPP OCH DÅ TRILLAR DU BAKÅT OCH DÖÖÖÖÖÖR!!!!!!! MOHAHAHAHA!" Och då säger jag"jag gillar bananer" och då säger hon samma sak igen -.-
JAg är väll klar med min lilla historia och nnu ska fanny bajsa ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0