det tog 30 min för mej, jonna, philip och wow jocke att gå hem!!!!! :O

rubriken förklarar allt... det tog ca 30 min för oss under dom "underbara" minuterna blev jag och Jonna utsatta för mulningar jag blev där efter ner puttad i diket hahah så jag ramla! hahah det var kul men ändå :P nu sitter jag och jonna och har jul myyyys haha och kollar bloggar :D förrästen så ska Jonna kanske följa med mej på min träning ikväll och titta :D hoppas det går :P
Ps. idag när vi skulle lämna skolan så "råkade" jonna ta sönder skolans toalett! hahahah buuusigt som man altid säger!

typ 3 år gammal bild men ändå!
från vänster: Jonna, Jennifer och jag! ♥
så fin toalett!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0