Bästa friidrotts föreningen ever! <33

såg nyss en väldigt het bild på oss födda 99-95 or visst är vi bara för snygga! spec jag som står helt oberädd och någon så kallad Jennifer gör kanin öron på mej! jag har min blåa jacka, svea mössa och håller om lilla Malin ♥ Men nu ska jag berätta lite om min tisdag som är imorgon det är min tidigaste dag på hela veckan kuuul lixom! :DDDD efter skolan så ska jag gå hem och träna och det ser ut så här!

♥ springa 5 km
♥ 10x 5 armhävningar
♥ 20x 5 sitt ups
♥ springa 2 km
♥ stå i plankan så länge jag orkar
♥ och sist BAAAASTA :D
träningen kanske har 1 timme sen kommer jag nog basta rätt länge så vi får se när jag kommer blogga mer!
puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0