bara för att...

.... jag har så tråkigt så gör jag ett till tråkigt test -.-
Är dina förädrar skilda ?: Neej
Gillar du dina föräldrar ?: Jaa ofc!
Vad jobbar din mamma med ?: Dagis fröken
vad jobbar din pappa med ?: Eget företag (plåtslagare)
hur många syskon har du ?: 3
Har du husdjur ?:
ja
Hur många husdjur har du ?: ett
Vad heter dina djur ?: Madonna 

Bor !!
Vad bor du i ?:
villa
Vilken färg har ditt hus ?: Grått 
har du övervåningar ?: ja
Är du nöjd med ditt hus ?: jadå
är ditt hus stort ?: rättså 215 kvadrat meter
Är det fint där inne ?: a helt okej
Har du stor tomt ?: ´ganska
Favoriter !!
Favvo färg :
ROSA!!
Favvo djur : hund 
Favvo kompis : nanny jonna micis ania malin olle alex jens martin och philip osv..
Favvo hus :
Villa
Favvo fest : Berga självklart ;)
Favvo blogg : Vet inte
Favvo land : Thailand
Favvo hårfärg : Mellanblond
Favvo maträtt : Oxfilé och fläskfilé  
Favvo läsk : fanta exotic och cola
Favvo dricka : fanta exotic och cola och vatten
Favvo godis : Choklad 
Favvo kändisar: Usain bolt, Justin Bieber och Taylor Lautner
Kompisar !!
Gillar du dina kompisar ?:
JAAA.. men de är klart!
Är de snälla mot dig ?: ja då
Vilka är aldra snällast av de ?: De kan jag inte säga.. 
Vilka är dina bästisar ?: mååånga
Vilka har du kompis halsband med?:
ingen... hahah
Kärlek!
Är du kär?: lite kanske..
Har dú varigt kär?:jaa
Har du blivigt dumpad?:jaa
Har du dumpat?:jaa
det var lite frågor nu ska jag fortsätta att ha trååk -.-
mitt fina mästervärk från i julas ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0