Tävliiiiing!!!!

tjenamors!
idag var jag på turebergsstafetten det gick supper duper bra! i mitt lag var det: klara, sara, olivia, carro och jag vi e bäst för vi kom 4 av 20 st lag!!!! är jätte nöjd efter tävlingen skulle jag få nya spikskor och lite sånt (jag har världens bästa föräldrar!) så vi åkte till stinsen men där hade dom inga riktiga löpar spikskor så vi fick åka till ett annat löpplabb i solna och där hittade jag jätte bra och fina :DDD sen åkte vi hem och jag duscha och nu sitter jag och chattar lite på skype ;D förrästen jag fick låna en ipod skal av rasmus jätte snällt tycker jag men ska nog köpa ett rosa imorgon om det finns så han får tillbaka det snart :)

Friidrottanhuss! ♥

Nya skorna :D


jag kör Usain Bolts stil!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0